Sophie het "ijsmonster"

05-07-2018

Bron: Pinterest

Iedereen die mij kent zal toegeven dat ik echt een ijsmonster ben. Waterijsjes, schepijs, softijs en zelfs milkshakes, ik ben overal gek op. Je kunt mij zelfs midden in de winter en midden in de nacht wakker maken voor een lekker ijsje. Vooral raketjes en perenijsjes zijn onder de waterijsjes mijn favorieten. Bij schepijs kies ik meestal voor oma's cake, cookie dough en de welbekende malaga. Milkshake's zijn het allerlekkerste in vanille of banaan en zelfs een bak Hertog ijs eet ik met gemak in m'n eentje op. Om mijn liefde voor ijsjes te bezegelen heb ik een super vette plakfolie gespot. Hiermee ga ik een kastje beplakken. Ik heb via Youtube al een paar handige tutorials gevonden. Het ziet er niet zo lastig uit en ik denk dan ook dat dit mij wel gaat lukken. Als het lukt, neem ik als beloning uiteraard een ijsje.

Heb jij ook een lievelingsijsje? En kan jij ook zelfs in de winter genieten van een ijsje? Ik ben benieuwd naar jouw mening! Laat je reactie achter op mijn contactpagina!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin